سقوط آزاد

Free Fall

من برای حال خوبم ، می جنگم

قوی بودن ؛ در دنیایِ من ، 

انتخاب نیست ،

یک قانون اساسی و اجباریست .

اوضاع، هرچقدر که می خواهد بد باشد ؛

من شکست را نمی پذیرم

به جای نشستن و افسوس خوردن می ایستم و شرایط را تغییر می دهم

می جنگم ، زخمی می شوم ، زمین‌ میخورم ، اما شکست ، هرگز !

من عمیقا باور دارم که شایسته ی آرامشم ،

و برای داشتنش با تمام توانم تلاش می کنم

من آفریده نشده ام که تسلیم باشم

که مغلوب باشم

که ضعیف باشم !

من آمده ام که جهان را، تسلیم آرزوهایم کنم

"من" خواسته ام

پس می شود ...

مانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی