سقوط آزاد

Free Fall

-وقتی فردی شما را آزار می‌دهد،

شما را کوچک می‌کند

و اجازه نمی‌دهد شما در بهترین حالتی که

می‌توانید باشید و دائما حال شما را می‌گیرد،

دیگر جایی برای احساساتی بودن نمی‌ماند!

 

احساسات درخور عشق و مهربانی است،

درخور کسانی‌ست که

اهرم های مثبتی در زندگی شما هستند؛

احساساتِ خود را برای کسانی نگه دارید که

نسبت به شما با مهربانی و احترام و منزلت رفتار می‌کنند.

احساساتتان را خرج کسانی که

سعی در تخریب شما دارند

و نمی‌خواهند به شما اجازه‌ی رشد دهند، نکنید!

 

مانتی

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۹:۱۵ محمد قنبری

قبلا هم عرض کردم خدمتتون که سما دچار تضاد هستید توضیح اینکه از طرفی می‌گیرد حضور هیچکس در زندگی اتفاقی نیست از طرفی حضور بعضی‌هارو نفی می‌کنید. مگر قبلا نگفته بودین هر کس افراد هم فرکانس خودشو جذب می‌کنه؟ اما حالا  به طور غیر مستقیم می‌گید باید بعضی‌هارو از زندگی خودتون پس بزنید. توصیه من اینه که عوض نقل قول از آدمهای مشهور، تجربیات و عقاید خودتونو بنویسید. 

پاسخ:
آقای قنبری
این متنها هم درسته از خودم نیست اما تجربه کردم 
دلیل بر این نمیشه که متنی رو نسبت به یک نفر بنویسم 
شاید توی رابطه ای کاری یا دوستی چیزی به این شکل اتفاق افتاده باشه که متنی در خور حسم بزارم این دلیل نمیشه که تضاد داشته باشم 
۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۹:۱۵ محمد قنبری

قبلا هم عرض کردم خدمتتون که سما دچار تضاد هستید توضیح اینکه از طرفی می‌گیرد حضور هیچکس در زندگی اتفاقی نیست از طرفی حضور بعضی‌هارو نفی می‌کنید. مگر قبلا نگفته بودین هر کس افراد هم فرکانس خودشو جذب می‌کنه؟ اما حالا  به طور غیر مستقیم می‌گید باید بعضی‌هارو از زندگی خودتون پس بزنید. توصیه من اینه که عوض نقل قول از آدمهای مشهور، تجربیات و عقاید خودتونو بنویسید. 

پاسخ:
بله درسته از نظر هم فرکانس و ادمهای اتفاقیه زندگی همسر عزیزم هست
که بر اساس ذهنیت خودم به شکلی اشنا شدیم که باز هم بعضی از این متنها حسم هست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی